сряда, 7 април 2010 г.

Празнична картичка

























Това зайче, освен че е много сладко беше и моя първи експеримент с течните перли. Смятах да накапя малки сладки точици от златните перли, но понеже съм перфекционалист и точиците не станаха и се размазаха и се получиха връхчета, в крайна сметка ги слях в две вълнички то двете страни на зайчето. То не че й линийките са перфектни, едната нпаример много се размаза. Но просто е много трудно да се работи с тези перли от началото, иска се малко тренинг. Нищо, аз съм упорита, докато не им хвана майсторлъка няма да се откажа!
а до тогава реших, че тази картичка идеално ще пасне на предизвикателството на Картичкофуриите.

5 коментара:

  1. Чудна е станала. Между другото, днес ще пусна урок със съвети за течните перли, защото наистина на повечето хора им е трудно в началото да ги използват, а реално са прекрасен продукт с много употреби! Ето едно клипче http://www.youtube.com/watch?v=5n9dzc_A82k&feature=channel на Дженифър Макгуаиър.
    Има си и хитринка как да не се получава връхче - просто като направиш точиците, леко потупкай хартията или картона отдолу - веднага се заоблят и оправят!

    ОтговорИзтриване
  2. Картичката е много симпатична, а за перлите не се тревожи, сигурна съм, че скоро ще им хванеш цаката ;)

    ОтговорИзтриване
  3. О, веднага отивам да гледам клипчето и после ще направя експеримент с няколко картички. Аз от толкова време ги мъча тези перли, никога нямаше да се сетя как да им заглаждам връхчето, а то било толкова лесно! Аз пробвах какво ли не и все не ставаше абсолютно равно. Добре че има кой да ми казва за тия хитринки иначе щях да се мъча още сума ти време.
    Стархотно клипче си направила!

    ОтговорИзтриване
  4. Картичката е абсолютен бонбон. Много ми харесва и зайо и течните перли и най-вече цветовете.
    Ти си знаеш де, ама аз да кажа, че съм голям фен на всичките ти картички. Те винаги са в такива прекрасни цветове.

    ОтговорИзтриване