сряда, 9 януари 2013 г.

Нека си свием гнездо!


Здравейте!

Тази картичка си има предистория, та за това ще седна да ви я разкажа.
От къде тръгна всичко - от РД-то на една от най-добрите ми приятелки. С нея се познаваме от 15 години и исках да направя нещо наистина специално. Не знам дали при вас е така, но при мен винаги се получава така, че за на-близките ми хора ми е най-трудно да измайсторя нещо. Именно защото искам да е наистина специално и уникално и прелестно! Тази картичка я правих сума ти време, като само картинката я майсторих няколко часа. Най-лесно обаче ми беше да измисля концепцията. Девойката, за която е предназначена, вече от доста време има сериозна връзка и вече много й се иска да се изнесат да живеят заедно и да си направят семейство. Още преди да почна картичката си знаех, че ще ползвам този прекрасен печат, защото исках тя да носи посланието тази година да се сбъдне желанието й и да си свият едно прекрасно гнездо с нейната половинка :)





1 коментар:

  1. Много нежност и красота, а предисторията...
    Дано желанието на момичето се сбъдне и да бъдат много щастливи!
    На теб и семейството ти - много хубави мигове през новата година!

    ОтговорИзтриване