понеделник, 25 февруари 2013 г.

Клипче 2 е вече готово :)

Привет на всички!
Толкова изоставам с работата по проекта, че направо не знам как ще смогна! В къщи нашият татко е болен и това ми отваря страхотно много работа. аз се надявах до сега вече да съм направила 3-4 клипчета, но ето че съм още само на номер 2. Какво да се прави, човек няма как да предвиди неочакваното!
Но ето че днес успях да смогна и да не повярва човек, този път само за един ден го направих това клипче. Ставам все по-добра :)
Надявам се, че таз техника ще ви хареса. Мен лично страхотно много ме впечатли. Аз изобщо не съм фен на насипния брокат. Никога не ми се получава така както искам и после всичко е бляскаво, не само проекта ми. За това от доста време вече минах на брокатените лепила, то си е съвсем цивилизована работа с тях. Но ето че случайно попаднах на тази техника и така се запалих, че извадих насипния брокат и направих 5-6 АТС-та.
Ето и клипчето с техниката:



А това е завършеното АТС.





Като допълнение този път съм ви приготвила и няколко варианта за гръбче на АТС. Надявам се, че ще са ви полезни.









И накрая едно АТС, което обещах да пусна миналата седмица, но поради проблемите в къщи, чак сега смогвам да стигна до него. Това е червеното ми АТС за играта на Деси. Ако не сте се включили все още има време да се запишеше ето тук ;)



Ами това е от мен за сега
Очаквайте скоро още изненади в Забава с АТС!

Гуш
Ем

10 коментара:

  1. Много лесна и ефектна техника - благодаря ти, че я сподели, Ем! И гръбчетата са страхотни! Чакам с нетърпение албумът да дойде при мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Ем, много благодаря за вдъхновението и показаната техника! Супер е! <3 :)
    При мен изникнаха въпроси по повод АТС-тата. :)
    Трябва ли да е еднослойно (или поне не много обемно) АТС-то или можем да си позволим лепене с 3D лепенка?
    Можем ли да слагаме embelishments като копчета, цветя, брадс?
    Може ли да има "стърчащи" от рамката на АТС-то орнаменти?
    Има ли класьори или някакъв друг удобен начин за съхранение на АТС?
    Благодаря ти за времето, което отделяш, за да ни "просветиш" за АТС-тата! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не е нужно да е еднослойно. Нито трябва да се спазва някакъв обем. АТС-то може да е колкото пласта си поискаш и толкова обемно, колкото ти харесва. Естествено може да се ползва и 3D лепенка, но все пак поради малкия размер не е хубаво да се напластяват повече от 2 слоя с такава лепка. Може отгоре да се слагат копчета, дантела, цветя, изобщо всичко, което спада в категория embelishments.
      За стърчащите елементи - разбира се, че може да има. Само като препоръка бих казала стъчащите елементи да са от по-твърд картон или подсилени с такъв, за да не се намачкат и огънат при пренасяне/предаване/съхранение. Дори самото АТС може да е в нестандартна форма, например сърце или овал.
      За жалост класьори за АТС няма. Поне аз не съм виждала нещо в БГ което да върши работа. Именно за това правя специален тефтер в който да си ги събирам. Но една сръчна крафтърка винаги може да си приспособи или измайстори нещо, в което да събора АТС-тата си. Аз скоро ще ви покажа моя тефтер и може да ползвате идеята и да направите нещо подобно, за да прибирате там и вашите АТС.
      Гуш
      Ем

      Изтриване
  3. Мила Ем,
    Още веднъж много ти благодаря за клипчето и изобщо за полезната информация свързана с АТС, която ни предоставяш. Благодаря и за гръбчетата - свалих си ги всичките.

    Червеното АТС-Валентинка е много сладко, жалко че няма да съм аз късметлийката, която ще го получи /тъй като съм записана преди теб, а то е само едничко/...но пък с нетърпение чакам тефтера.
    Паздрав!

    ОтговорИзтриване
  4. Привет Ем,
    много харесвам урочетата ти- лесни, разбираеми и интересни. И да- ставаш по добра :) :) Благодаря за гръбчетата- полезни са!
    Сега да ти разкажа какво стана- гледам си аз клипчето, малкия до мен си рита в шезлонга и гука ли гука?!? Но аз не му обръщам внимание- нали така съм се загледала...той започва да маха с ръце и да приказва нещо бързо и когато спря клипчето и той спря...мисля че си общуват с твоята красавица :))) Така че, моля те, включвай я и нея.хахах
    Поздрави от нас!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кой знае как ни ключкарят малките ;) А аз и да искам да я махна не мога, защото когато е будна я слагам да си играе до мен на земята и е неизбежно сладкото й гласче да се изключи от клипчето :)

      Изтриване
  5. Ем, много е забавно при теб :) Супер яко е станало! а и поздравление за клипчето, много, много полезно!

    ОтговорИзтриване
  6. Еха! Много полезни гръбчета. Осигуряваш ни всичко ,та да се справим без проблем. Благодаря ти, Ем!

    ОтговорИзтриване
  7. Много полезно уроче, благодаря. Ефектът е подобен на пудра за ембосинг с брокат, но е по-универсален, може да се прилага за всяка обикновена пудра. Страхотен ефект! А червената АТС-ка е много сладка:)

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря за урочето и шаблоните! Поздрави!

    ОтговорИзтриване