петък, 18 октомври 2013 г.

Тикви и прилепи

Привет, приятели!

Както може би знаете имахме малко здравословни проблеми с малкото Ели. Вече сме си в къщи и вървим към пълно оздравяване, а пък аз се захващам с пълна пара да наваксам за изгубеното време :)

В тази връзка нека ви покажа и тага, който направих за настоящото предизвикателство в Щурите предизвикателства. Този таг беше готов отдавна, но понеже в болницата нямах достъп до нет, нямаше и как да кача снимките. За това реших да обясня на мъж ми как да качи снимката и той милия взел, че качил снимката не на целия таг, а само на един елемент. Та ако сте мернали онази 13-ска в блога, да не се чудите какво е :)))))

А ето го и целия таг.


Цифричките първо оцветих с акварелни моливи, а после нанесох от черното дистрес стикълс, за да станат още по-ефектни. 


Малкото прилепче е печатче на Пени Блек.


Веселата тиква, пък, е печат предоставен ни любезно от нашите спонсори - StampArt Design by Kathryne. Самият печат се казва - HAPPY PUMPKIN


Както виждате на вълна тагове съм. И ако все още не знаете защо, може да прочете тук :)

Толкоз от мен за днес
Гуш
Ем


4 коментара:

  1. Радвам се че всичко е наред при вас вече Ем ;) Тагчето е чудесно и ще чакаме предстоящия празник. Поздрави и целувки

    ОтговорИзтриване
  2. Дано това да ви е бил последният ужас, мила Ем. Да сте добре с детенце от тук насетне. А пък колко се радвам, че реши да го подариш на мен този точно таг... Защото с него отключи позаспалата ми творческа жилка и скоро ще видиш какво имам предвид. Тагчето е прекрасно, умерено мрачно, абсолютно в тон с празничното време и безкрайно забавно с тези печатчета. Благодаря много. Топли поздрави с пожелания за мноооооого здраве :)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесен таг! А прилепчето е страхотен сладур.
    Много, много здраве за мъничето Ели!

    ОтговорИзтриване
  4. Super job, Em! Love it! Great inspiration for Halloween. xx Kathryne

    ОтговорИзтриване