сряда, 25 декември 2013 г.

За Коледа

Честита Коледа на всички!
Нека в домовете ви винаги цари хармония, спокойствие и любов!

Днес празнично съм ви приготвила малко Коледни тагове, които направих за приятели и роднини. Естествено всички са с дистрес, няма как без дистрес. Вече имам 24 мастила, след като единя ми Коледен подарък беше Натрошената маслина (Роси, мила мерси мнооого!). И понеже са правена за приятели, реших на всяка да сложа по нещо, което са ми подарявали приятели :)
Първата порция са в топло кафяво и медено и са със сладките ракавички, които Силвето ми прати :)


Следващата порция са розови. Вече се пристрастих към розовата Коледа и то главно заради Викторианското кадифе. Тук съм ползвала буквичките, които ми даде Шми, като ги оцветих с малко дистрес, а после сложих брокатена ембосинг пудра. 


Накрая имаме няколко тагчета в класическите Коледни цветове - червено и зелено, които са с изящните шаблони на Мемори Боск любезно изпратени ми от Ванчето. 



Толкоз от мен за днес :) Тез тагове ще сложа при Роси, макар че реално нито един от тях не е за нея. Тагът, който й подарих за Коледа така и не успях да снимам, а клипчето с подаръка за рождения й ден още си чака да бъде обработено... нищо, важното е, че са си при нея вече :)

Весело изкарване на Коледния ден!
Гуш
Ем

2 коментара:

  1. Честита Коледа, Ем! Тагчетата ти са разкошни. И аз имам жълто :) Благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ем, много съм виновна пред теб. Ни снимки на разкошният албум, който ми подари за рожденният ден, ни снимки на тагчето и на всичкото отгоре закъснял коментар. Но нали знаеш, че не е нарочно. :( Благодарим от сърце, че уважи нашият празник! Пожелаваме ти късмет!

    Поздрави!
    Боян и Роси

    ОтговорИзтриване