неделя, 20 юли 2014 г.

Уловени мигове - Един чудесен ден

Привет!

Ако следите инициативата "Уловени мигове" в блога на Двете елши, вече сте виждали страничката ми Един прекрасен ден. Реших, обаче и тук да я пусна, като обединя снимките и клипчето стъпка по стъпка.

Снимката на страничката е много стара и я бях извадила преди 2-3 години, но все не стигах до нея. А когато стигнах, дори не можах да се сетя кога точно е снимана. Сега вече имам съвсем друга система, когато вадя снимки - правя си временно албумче с тях, както сигурно сте чели в рубриката с полезни съвети. Но за тази снимка не бях направила това и ето, че се наложи да се  разровя  из старите публикации във Фб, за да видя от кога точно е снимката, която ползвах и как точно се казваше събитието, на което бяхме. Оказа се, че било юни 2011. Но така и не намерих как се казваше самото събитие. явно трябва още да се поровя ;)




Клипчето е в две части и ми отне доста време докато го снимам, а и след това с монтирането. Проблемът при мен е, че трябва да снимам докато е светло и докато детето спи. Не че последното много се получи - накрая малката пак направи поява ;) Но пък много ми хареса идеята да споделям с вас процеса на изработка на страничките. Знам, че много малко от вас правят класически скрапбук странички, но все пак се надявам, че това ще ви е полезно.





Пожелавам ви една прекрасна неделя
Гуш
Ем

Няма коментари:

Публикуване на коментар