петък, 8 май 2015 г.

При шивачката

Привет!
Днес ще ви покажа една от моите нови страсти - аз ги наричам микс медия journaling spots. Знаете как обичам всичко да ми е функционално и да има някакво предназначение? Е, нямаше как и с микс медията да не е так. Страхотно ми харесва да я ползвам за корици на албуми и за добавяне на акценти. Ако сте се занимавали с микс медия или сега тепърва навлизате в тази област имате представа колко безбройно много техники съществуват. За това аз реших да си направя едно малко каталокче с "мостри" или тези сладки микс медия journaling spots. На тях експериментирам с нови продукти, интересни техники, които съм видяла или просто смесвам различни медиуми. Всяка от тях е направена от мукава, за да е стабилна и да мога да я съхранявам лесно, а на гърба са описани подобно и в последователен ред всички продукти, които съм сложила и смесила. Така, когато правя корицата за албума просто преглеждам тези карти и избирам ефектът, който искам да постигна.

Днес ще ви покажа една такава микс медия с любимият ми шивашки шаблон. Много ми харесва да ползвам двата размера манекени като централно елементче на проектите си. Обикновено ползвам гесо или структурна паста, за да ги накарам да изпъкнат още повече, но този път реших да пробвам един нов продукт на Pentart - напукващата боя. Макар че се казва боя, като консистенция много наподобява фина структурна паста. По принцип се води двуфазна, но за разлика от други двуфазни краклета, при тази първата стъпка е просто грунд. Направих няколко експеримента и се оказа, че ако работите на картон или мукава нямате никаква нужда от грунда. За тази микс медия специално ползвах и грунда, но той придава леко лъскав ефект и ако това ви дразни, може спокойно да го прескочите - боята пак ще си се напука. Като цвят избрах бургундско червено - много красив и наситен цвят. Хубавото на тази боя е, че може да я нанесете на много тънък слой и да получите фини пукнатини или да я нанесете на дебел слой и да получите красиви и големи пукнатини.



Няма коментари:

Публикуване на коментар