понеделник, 20 юли 2015 г.

Създаване на релеф с шаблоните за рязане

 Привет!
Този път се забавих с клипчето, но седмицата ми беше безумно луда. Наложи се да се върнем предварително от ваканцията си, защото Елито се разболя и сега сме си в къщи да се лекуваме. Отделно се оказа, че имах куп неприятности покрай самото клипче, защото го бях снимала малко преди да тръгна и нямах снимки на завършените картички.  Нямах и планиран пост за блога. А се оказа мисия невъзможна да кажа клипчето от таблета. Изобщо тази седмица нещо не ми вървеше на добре. 

Но стига толкова съм се оплаквала и без това закъснявам с 3 дена ;) 

Техниката, която ще ви покажа днес, видях преди време с блога на Дженифър. Тя е факир на техники за изчистени картички и аз с голямо удоволствие гледам нейните клипчета. Специално тази техника ми се стори много хитра и в същото време супер лесна, за това реших да я споделя  с вас. Надявам се, че ще ви е полезна и ще ви хареса! Приятно гледане!




А ето и трите картички, които сътворих на бързо с картончетата, които си подготвих.  Само ги подрязах, залепих ги на основи за картички и добавих няколко завършващи елемента като течни перли, изрязани елементи и панделки и дантела. Станаха готови буквално за минути! Това е идеален начин да бравите бързи картички. Техниката е много подходяща за картички, които правите в големи количества, като например сватбени покани. 








Ще се радвам да видя как изглеждат вашите шаблони за рязане използвани за създаването на релеф.  Не забравяйте, че може да споделяте готовите си проекти или експериментите си по темата в нашата Фейсбук група – Скрапбукинг БГ.
Пожелавам ви една прекрасена седмица
Гуш
Ем

Няма коментари:

Публикуване на коментар