петък, 29 януари 2016 г.

Валентинка с шейкър прозорче

Привет!
Днес ми е страхотен ден, макар че с Елито сме си пак в къщи болни. Тя прихвана някакви много упорити сополи и не може да се отървем от тях вече втора седмица. Въпреки това днес съм много щастлива, защото успях да си завърша клипчета на време и вече цял месец си спазвам графика в петък да пускам клипчета за вас. Това страхотно много ме радва, защото аз обичам да правя тези клипчета и се надявам, че са ви наистина полезни. Дано да успея да се задържа в график. Надявам се дори да мога да вмъкна и по едно допълнително клипче на седмица с ревюта на продукти. Е, най-вече хартии, защото нали си ме знаете - луда съм за хартии!
Освен това утре е първата среща на Клуб Скрапбукинг за майсторене! Много се вълнувам и се надявам, че ще се получи добре. Непременно ще напиша как е минало и ще публикувам снимки ;) А ако всичко е супер ще се постарая да направя тези срещи месецни. Освен това работя по въпроса да направя и една такава среща с провинцията, на за сега нищо няма да казвам, за да ви изненадам, когато стане :)
Скрапбук размяната също върви с пълна пара - вече сме почти 50 човека. Невероятно!!! Много се зарадвах, че идеята ви хареса :) Нямам търпение да разбъркам списъка в неделя :)))))
И за да си завърша деня, след малко ми почва един онлайн клас за албуми. Сигурно съм ви споменавала, че посещавам няколко такива Този е на Кати Кинг, а тя е сред най-талантливите дами, на които съм попадала. Така че сигурно ще е много вдъхновяващо. Тъкмо ще ми даде идеи за утре :)
Та все такива хубави неща ми се събраха днес! И за това съм супер щастлива тази вечер.
Та да се върнем към основната тема, а именно новото клипче. Отдавна се каня да направя уроче за шейкър. Те са много популярни в момента и са страхотно забавни. Идеални са за всеки повод, но понеже скоро идва св. Валентин реших да направя валентинка. И понеже сме с елито много се притеснявах, че няма да го направя на време или, че го снимам безкрайно, докато тя ми помага. Оказа се, че аз пречех повече от нея! Успях да си залепя панела на криво, да нарежа супер дребни 3D лепенки, та да се мъча повече и за капак си разпилях малките топчета. Добре че беше детето да ми помага! :)
Е, след всичките тези приказки ето ги и двете части на това клипче. Приятно гледане!






Това е всичко от мен за днес
Гуш
Ем

Няма коментари:

Публикуване на коментар