четвъртък, 15 октомври 2015 г.

Коледна размяна на тагове 2015

Знаете ли кое време е?! О, да, точно така - време е за Коледната размяна на тагове! Вече за трета поредна година ще организирам размяната и съм страхотно развълнувана! Двете размени до сега бяха страхотни и нямам търпение да видя какво ще сътворите тази година!




Ето и малко разяснения, за тези, които не са участвали до сега в подобно нещо.

Какво представлява тази размяна? 

  Ще си разменяме тагове. Само че, вместо всеки да получава от един човек и да праща на един човек, всички пращат на домакинята, която в случая съм аз :) Аз ще събера всички тагове, ще ги разбъркам на случаен принцип и ще ви разпратя късметчетата. На пръв поглед ще си кажете много сложно изглежда. Но всъщност е много просто и забавно. Така не трябва да дебнете списъци с размени, да издирвате хора, на които да пращате и което е най-хубавото (поне за мен) може да се включите не с един, а с няколко тага и да получите толкова в замяна.

Какво се очаква от вас?
  •  Трябва да се запишете, не е задължително, защото няма никой да върна ( ^_^ ), но така ще имам ориентировачно  представа колко хора ще сме.
  • Задължително обаче е да направите между един и седем тага и да ми ги пратите до 19.12 Тук ще отворя една скоба, за да уточня, че имам предвид не до 19-ти да са пристигнали при мен, а най-късно на 4-ти да сте ги пуснали в пощата. Аз си оставям една седмица още, за да ги събера, да ги размеся, да го опаковам и да ви ги пратя. 
  • Таговете ще пращаме по БГ пощи, задължително препоръчани. Като към таговете моля да приложите и надписан плик или поне листче с точния ви адрес и трите имена, за да мога по-лесно да ги разпратя обратно при вас.Към пратката трябва да приложите и парички за обратното връщане, като това може да стане по един от следните начини:
            -   да обявите при пращането стойността на пратката, при което трябва да заплатите 0,5 ст. и директно да сложите в плика парички.
            -   да ми пратите парите по пощенски запис или банков превод, като които има желание да направи това да ми пише тук или на мейла, аз ще дам веднага необходимите данни

         Как да прецените колко парички да пратите? Ориентировачно мога да ви кажа, че подобни пратки варират от 1,5 до към 2лв. Но ако искате да сте точни, може да влезете тук. Това е калколатор на цените на Бг пощи, които може да ви даде доста точни сведения.
Когато пратите вашите тагове е задължително да ми пишете, било то тук, на Фб профила ми или на пощата (milena_jordanova@abv.bg) един мейл "Пуснах таговете" и да приложите номера на препоръчаното писмо. Така ще избегнем загубени пратки :)

Живеещите в София може да ми дадат таговете си лично на срещите на Клуб Скрапбукинг БГ на 31.10 или на 28.11.

Какво ви обещавам аз?
  • Ще събера всички тагове, ще ги разопаковам и размеся.
  • Ще направя клипче, за да може да видите всички тагове на куп и ако имам достатъчно време ще направя и снимки на всеки по отделно.
  • Ще опаковам всички тагчета прилежно, всяко в отделно пликче, към което ще сложа и малко етикетче с името/ника/блога/Фб на авторът (ако няма такова приложено от самия автор, аз ще измайсторя)
  • Ще разпратя таговете не по-късно от 21.12 или при първа възможност, след като съм получила и опаковала всичко.
  • Всички тагове ще пратя с препоръчано писмо по пощата, като в момента в който ги пратя ще пиша на всеки по отделно номера на пратката. Мой съвет е два-три дена след като ви пиша да идете да проверите за пратката си в пощенския си клон. Много често ми се случва известия да се губят и пратки да си седят и да ме чакат, пък аз да не подозирам дори.

Изисквания към тагчетата
  • Всяко тагче трябва да е с размер 8 на 16 см или близко до това.
  • Трябва да е Коледно, защото все пак размяната е Коледна :)
  • Трябва да украсите и задната страна на тага (не е нужно да е нещо специално, може да с дизайнерска хартия или печати, но не я оставяйте "празна" ).
  • Трябва да сложите панделка/дантела/канапче/рафия или нещо от този род.
  • И сега идва веселата и интересна част към тези тагове - всеки трябва да има поне едно джобче, без значение какъв размер и къде, в което да има поне едно етикетче. Размерът на етикетчето също зависи изцяло от вас, като е задължително да сложите името/ника/блога/Фейсбук профила си, за да знае получателят му кой го е направил ;) 
Накрая ще завърша с малко вдъхновение за всички вас. Това са клипчетата с таговете, които събрахме миналата година. 



Гуш
Ем



20 коментара:

  1. Първа се записвам! Очаквам с нетърпение веселбата!

    ОтговорИзтриване
  2. И тук са ме изпреварили....запис :)

    ОтговорИзтриване
  3. Таман Фчера се чудех далииии Емчо ще пише и тази година :-) Запис ПЛИЙС

    ОтговорИзтриване
  4. Зън-зън-зън, записвам се, зън-зън-зън.

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  6. И аз искам да се запиша, защото ме вдъхновиха, но ако не успея да направя нещо прилично, няма да пращам. Тъй че мен под въпросче ако може да ме сложите :)
    Мерси!

    ОтговорИзтриване
  7. Ем, аз както и преди ще кажа, че ще направя всичко възможно да се включа и в таз годишната размяна! :) Дано да успея!

    ОтговорИзтриване
  8. С най- голямо удоволствие се записвам и аз

    ОтговорИзтриване
  9. Привет! И аз ще се включа тази година - имам едни невероятни съкровища-тагове от първата размяна! Навяват ми страхотни спомени!

    ОтговорИзтриване
  10. И аз сум тук с два готови тага ... за сега.

    ОтговорИзтриване
  11. Надявам се, че не е късно и аз да се включа! Моника Радева

    ОтговорИзтриване
  12. Мирослава Здравкова29 ноември 2015 г. в 3:31

    ... и аз се записвам с последния влак,
    ....вече си имам един готов таг!

    ОтговорИзтриване
  13. И аз се записвам 😊😊😊☺☺☺☺

    ОтговорИзтриване
  14. И аз се записвам 😊😊😊☺☺☺☺

    ОтговорИзтриване
  15. Ем, с най-голямо удоволствие се включвам и аз ;) Петя Халкова

    ОтговорИзтриване