понеделник, 18 януари 2016 г.

Скрапбук размяна 2016

Привет, приятели!
Много се радвам, че и тази година ще си направи размяна за празника! Това е чудесен начин да отбележим деня на жената.
Аз много се радвам на моето подаръче от миналогодишната размяна и си го ползвам с голям кеф. И за това, тук искам да кажа, на тези от вас, които се притесняват да участват - недейте да се притеснявате! Стига да творите със сърце съм сигурна, че ще зарадвате късметчето си!!!

Да преминем по същество ;)


Какви са правилата?

Заявявате участие - това става много лесно, просто пишете един коментар тук под този пост до 30 януари, като добавяте и мейл за връзка. Тъй като това е голям проект и изисква много усилия и труд, подсигурете се, че ще имате достатъчно време да се справите със задачата преди да се запишете.
На 31-ви ще пусна списъка с разбърканите участници и всеки ще праща на човека след него, а последният на първия.
Изработвате един албум или рецептурник до 29.02 и го изпращате до 04.03 на вашето късметче, за да може да пристигне за празника.

Лесничко, нали?!

Тъй като има доста различни видове албуми и рецептурници ето общите изисквания, които трябва да спазвате, когато изработвате вашия проект:

Албум

  • Албумът трябва да е с размер А5 или близък до него (например 16х16 см )
  • Кориците трябва да са направени от бирен картон или мукава
  • Предната и задната корица трябва да са украсени (това значи да имат поне 6 елемента - дизайнерски хартии, копчета, надпис, перли, печати, цветя и каквото още ви хрумне)
  • Трябва да има 6 листа от дебел картон или мукава, всяка украсена по ваша преценка
  • Трябва да има поне две джобчета


Рецептурник 

  • Трябва отново да е размер А5 или близък до него
  • Предната и задната корица трябва да са украсени (това значи да имат поне 6 елемента - дизайнерски хартии, копчета, надпис, перли, печати, цветя и каквото още ви хрумне)
  • Вътре трябва да сложите поне 4 разделителя (това са странички от картон, които са декорирани и съответно служат за разделяне на секциите)
  • Рецептурника трябва да е поне с 60 листа, като те може да са тънка хартия или картон по ваше желание 


Не забравяйте, че това ще е подаръка на някоя мила крафтърка за деня на жената, така че го направете като нещо, което вие самата бихте се радвали да получите. 



Списък със записаните
1. Ем
2. Martina Stoycheva
3. Penka Safeva
4. Vania Evtimova
5. Антония Скарлатова
6. blue_fairy
7. Pepi Koleva
8. KalySto
9. Stefka Pashova
10. Plamnito
11. Maya .F
12. Valentina Dimitrova3
13. Ася Великова
14. Юлия Байчева
15. Йоана Христова
16. Искра Димова
17. Нели Христова
18. Ивалина Николова
19. Кристияна Хаджиева
20. Мария Владимирова
21. Dream
22. duende
23. Боряна Йорданова
24. Луна Атанасова
25. Neli
26. Stefka Kostova
27. Анета Чалъкова
28. Аршалуйс Калустян
29. Galina Ilieva
30. Cvetelina Borisova
31. Мирослава Велинова
32. Lali Gr
33. Stefka Pashova
34. Svetoslava Petkova
35. Силвия Нефтянова
36. Йорданка Димитрова
37. mariq kadreva
38. Моника Радева
39. Галина Горева
40. Светлана Николова
41. Драга
42. Елена Канина
43. Росица Караманова
44. Валентина Тодорова
45. Зорница Милушева
46. Андриана Добрева
47. Петя Иванова
48. Светлана Николова
49. Сара Татарова

56 коментара:

  1. Аз явно съм първата мераклийка..:) email. tinamgeorg@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. И аз да се включа.
    Надявам се тази година да сътворя подаръка навреме.
    Пенка Сафева penkasafeva@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  4. С голямо удоволствие ще участвам и тази година! E-mail iv_pet.1989@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  5. Аз от скоро се занимавам с това вълнуващо хоби и на драго сърце и с много вълнение бих се включила в размяната.Ето това е и моят мейл :antonia_rs@abv.bg .Антония Скарлатова

    ОтговорИзтриване
  6. Здравейте и аз се записвам за размяната :)
    мейл: petia1987@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  7. Записвам се, това за мен ще е предизвикателство-).Pepi Koleva
    pepinatoys@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  8. И аз ще се включа с удоволствие :)

    ОтговорИзтриване
  9. Тази година и аз ще се включа с удоволствие!
    valkiria31@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  10. С удоволствие и притеснение се включвам, защото от скоро правя албуми...но... asyabg@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  11. И аз ще се включа, макар и още начинаеща :-)
    Юлия Байчева yulia_b83@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  12. Здравейте,

    Много ми харесва предизвикателството и макар да не се занимавам интензивно и от много време със срапбук искам да участвам: Йоана Христова; e-mail: smile_jo@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  13. И аз се включвам с много притеснения, защото съм начинаеща, но все пак...
    Искра Димова iseto_ij@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  14. И аз се включвам с много притеснения, защото съм начинаеща, но все пак...
    Искра Димова iseto_ij@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  15. Ще участвам и аз Нели Христова nelyborisova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  16. И аз се включвам в това предизвикателство:Ивалина Николова
    zaio_iv@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  17. И аз се включвам!Кристияна Хаджиева - kristiyanabakalova@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  18. За първи път и аз реших да се включа в размяна.
    Мария Владимирова
    maria.vladimir0va@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  19. И аз ще се включа с най-голямо удоволствие, макар и начинаеща :)
    e-mail: dreamworlds@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  20. И аз ще се включа. Дано събудя позаспалото си вдъхновение :) duhdomashen@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  21. За първи път и аз решавам да се включа в тази голяма размяна. така поне си гарантирам поне един подарък за празника :)
    borianayordanova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  22. С малкото уточнение , че съм начинаеща и че няма да мога да изпълня всичките условия на 100 % се записвам с голямо удоволствие. Луна Атанасова lluna_bg@yahoo.com

    ОтговорИзтриване
  23. И аз ще се включа с удоволствие!

    ОтговорИзтриване
  24. Ще участвам, това ще ми донесе много положителна емоция.
    Анета Чалъкова - aneta.gesheva@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  25. И аз ще се включа,дано успея да се справя!-miss_zaz@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  26. Бих искала да се включа, въпреки страха си, че не изработвам красотите на всички Вас, защото аз сега се уча а съм още на буква А и Б. Ако приемате в размяната начинаещи Благодаря за приема:) galia_bankova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  27. Аз също искам да се включа, въпреки, че съм начинаеща, но много ми харесва идеята. maryvellart@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  28. Здравейте, с удоволствие ще се включа в размяната, но вече живея във Франция, което означава, че ако ме ключите, късметчето ми ще трябва да ми прати подаръка тук. Ако сте съгласни, пишете ме и мен.

    ОтговорИзтриване
  29. Забравих да си пиша мейла, съжалявам. laliana@yahoo.com

    ОтговорИзтриване
  30. Силвия Нефтянова
    silva.makeup@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  31. Хайде и аз се включвам :) Вече с готов албум , който направих в последните 2 дни за по голяма сигурност и ако ме притисне времето да не се изложа . daira_79@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  32. mariq kadreva
    kadreva@start.bg

    ОтговорИзтриване
  33. Миналата година участвах. Тогава направих първият си рецептурник. Получих прекрасен албум, макар и с доста месеци закъснение, но си струваше чакането. И сега ще участвам.Моника Радева bgakinom@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  34. Галина Горева ggorewa@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  35. и аз
    Светлана Николова
    diamond@dir.bg

    ОтговорИзтриване
  36. И аз бих искала да се запиша
    draga.rangelova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  37. С известни притеснения се записвам и аз!
    Елена Канина
    dr.eli.kanina@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  38. Ще се включа , но ме притеснява единствено, че всеки момент трябва да родя и още от утре трябва да започна подготовката :)))
    valia_diva@yahoo.com Валентина Тодорова

    ОтговорИзтриване
  39. И аз се записвам :) Зорница Милушева zory_dimova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  40. Макар и почти на опашката, записвам се и аз :) Андриана Добрева andrianadobreva@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  41. И аз с последният влак на опашката Петя Иванова petya_tomova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  42. Записвам се с втори албум
    Светлана Николова
    Diamond@dir.bg

    ОтговорИзтриване
  43. Сара Татарова31 януари 2016 г. в 10:26

    Аз пропуснах финалния срок за записване :( но ако все още може да се включа с удоволствие бих участвала в размяната и тази година.
    Ето и мейл: sara_tatarova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Таман сега сядам да прегледам финално списъка, така че те добавям :)

      Изтриване
  44. Добавям и съвсем на опашката Вал :)

    ОтговорИзтриване